فروش عسل تغذیه ای سبلان

عسل تغذیه ای به چه نوع عسلی گفته می شود؟ دلیل اینکه قیمت فروش این محصول نسبت به سایر انواع عسل پایین تر است چیست؟ آیا این عسل از منطقه سبلان هم برداشت می شود؟
همه می دانیم که در بازار خرید و فروش عسل انواع مختلفی از این محصول موجود هستند که هر کدام با قیمت مشخصی به فروش می رسند؛ هر کدام از این عسل ها هم نام خاصی دارند که در این میان برخی از آنها با نام عسل تغذیه ای به فروش می رسند.
عسل تغذیه ای به این دلیل به این نام مشهور است چون در تولید آن اقدام به تغذیه زنبور شده است. یعنی زنبورعسل علاوه بر شهد گل ها از موادی دیگری که معمولاً شکر است هم تغذیه می کند.
اینکار باعث می شود تا کیفیت محصول پایین تر آمده و نتوان نام عسل طبیعی را به محصول داد و همین امر هم باعث می شود تا عسل تغذیه ای نسبت به عسل طبیعی با قیمت پایین تری به فروش برسد.
این نوع عسل تقریباً در تمام نقاط کشور در حال تولید است. حتی در منطقه سبلان که میزان تولید عسل زیاد است و پوشش گیاهی زیادی هم دارد، تولید عسل تغذیه ای انجام می گیرد. علت این امر این است که عسل تغذیه ای به دلیل قیمت پایین تر تقاضای زیادی هم دارد.
خریداران گرامی برای دریافت عسل تغذیه ای سبلان می توانند با مشاوران فروش شرکت رودین ارتباط برقرار نموده و اقدام به تهیه این محصول نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید